آنتی دجال

نقد آراء و افکار دجال آخرالزمان، احمد الحسن بصری

آنتی دجال

نقد آراء و افکار دجال آخرالزمان، احمد الحسن بصری

و در آخر الزمان دجالی از بصره خروج خواهد کرد که از ما نیست (علی علیه السلام)

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۹۵، ۱۵:۵۴ - sara
    merC
  • ۵ فروردين ۹۵، ۲۳:۱۵ - طاها میرویسی
    هک شد؟؟؟

آخرین مطالب

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


معجزات یک جاسوس باهوش که آخوند مجتهد شد !!!

ﻣﺴﺘﺮ ﺟﯿﮑﺎﮎ ( ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﺳﯿﺪ ﺟﯿﮑﺎﮎ ) ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻣﺄﻣﻮﺭ ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ ﺩﺍﺭﺳﯽ، ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩ . ﻭﯼ ﺩﺭ ﺁﻏﺎﺯ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ

ﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﮐﺮ ﻭ ﻝ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﯾﻞ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽﭘﺮﺩﺍﺯﺩ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﯼ ﺁﻥ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ

ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻧﻔﺖﺧﯿﺰ ﻣﺴﺠﺪﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺳﮑﻨﯽ ﻣﯽﮔﺰﯾﻨﺪ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﺎ ﻓﻨﻮﻥ ﺷﻌﺒﺪﻩﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺣﺮﺑﻪﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ، ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺤﻠﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻌﻄﻮﻑ ﻣﯽﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺷﯿﻌﻪ، ﺟﺎ ﻣﯽﺯﻧﺪ. ﺟﯿﮑﺎﮎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﯼ ﻓﻘﻪ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﺟﺘﻬﺎﺩ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺟﺪ، ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﭘﯿﺶ ﻧﻤﺎﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ﺍﻭ ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻋﺼﺎ ﺟﻔﺖ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺷﺎﯾﻊ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﺍﻭﺳﺖ. ﺩﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ، ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺁﻫﻨﺮﺑﺎﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻋﺼﺎ، ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﺟﻔﺖ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ

ﺍﯾﻦ ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ، ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : ﻣﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ (ﻉ) ﺭﺍ ﺩﺭﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﺍﻭ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﻧﻬﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ

ﻣﻦ ﻓﺮﻣﻮﺩ :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۰۴
هادی عباسی

بسم الله الرحمن الرحیم

این ادله یاران احمد اسماعیل برای اثبات معصوم بودن یمانی هست

از روایت نکات بسیار مهمی بدست میاید که دال بر معصوم بودن یمانی هست

((اول اینکه حضرت در این روایت چند مرتبه تکرار میکنند که یمانی شما را دعوت به حق و هدایت میکند و تاکید میکنند که جایز نیست مسلمانان از او سرپیچی کنند))

((دوم اینکه فرموده اند اگر مسلمانی از یمانی اطاعت نکند از اهل جهنم است))

حال جواب ادعای معصوم بودن یمانی

1اگر اثبات معصوم بودن این طوری باشه زید شهید هم معصوم هست چون به سمت حق (اهلبیت) همان صاحبکم ما را دعوت میکرده و امام صادق گفته یاریش کنید

قال رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله: یقتل رجل من ولدی یقال له زید: بموضع یعرف الکناسة یدعو الى‏ الحق‏ و یتبعه کل مؤمن.

قَالَ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ وَیْلٌ لِمَنْ سَمِعَ وَاعِیَتَهُ

▪️ عیون أخبار الرضا علیه السلام، ج‏1، ص: 249

در ضمن زید شهید هم دعوت کننده به سمت اهل بیت یا همان صاحبکم بوده

فَإِنَّ زَیْداً کَانَ عَالِماً وَ کَانَ صَدُوقاً وَ لَمْ یَدْعُکُمْ إِلَى نَفْسِهِ إِنَّمَا دَعَاکُمْ إِلَى الرِّضَا مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ

▪️ عیون أخبار الرضا علیه السلام، ج‏1، ص: 249

2همینطور ابی بصیر هم معصوم هست چون ابی بصیر هم ما را به سمت امر(امامت) دعوت میکنه هرکس ابی بصیر را رد کنه رسول الله را رد کرده است

 عَنْ أَبِی بَصِیرٍ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَ رَأَیْتَ الرَّادَّ عَلَیَّ هَذَا الْأَمْرَ کَالرَّادِّ عَلَیْکُمْ فَقَالَ یَا أَبَا مُحَمَّدٍ مَنْ رَدَّ عَلَیْکَ هَذَا الْأَمْرَ فَهُوَ کَالرَّادِّ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ص‏

▪️ المحاسن، ج‏1، ص: 185

ابی بصیر هرکس تو را رد کنه در این امر ما را رد کرده است

پس مخالفت با ابی بصیر ما را جهنمی میکند و ابی بصیر هم معصوم هست.

نتیجه می شود یمانی و زید و..هم به راه درست حرکت کردند و نافرمانی از آنها اشتباه هست

ولی نه یمانی و نه زید شهید معصوم نیستند.

هو الحکیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۹
هادی عباسی

در کتاب العجل 

احمد بصری به کتاب انجیل برنابا ساتناد میکند

در کتاب مع البعد الصالح چشم و گوش احمد بصری علا سالم میگوید:

انجیل برنابا جعلی است و مسلمان نماها بدان استدلال میکنند

از دو حال خارج نیست

یا علا سلام کتابهای احمد رو نخونده 

یا احمد نمیدانده چه کسی رو تایید کرده

در هر صورت احمد بصری جاهل است و نادان و بگفته علا سالم همان نا مسلمان مسلمان نمای کافر است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۲
هادی عباسی

مدعیان پر عمر


الملا عرشی الکاشانی مقیم اصفهان در سال 850 دعوی مهدویت بلکه کم‏کم دعوی نبوت کرد تا بالاخره در سال 880 کشته شد. تألیفی باسم بیان الحق بزبان فارسی دارد. در بعضی از مجامع نوشته ‏اند که جسد او را پس از کشته شدن سوزانیدند.

.در قرن نهم سال 840هـ ق رئیس فرقه مشعشعیه (سید محمد مشعشع)که به تأسیس حکومت مشعشعین موفق شده بودبه طریق مکاشفه مدعی مهدویت شد.وی محمد بن فلاح بن هبة الله از سلاله امام کاظم(ع) معرفی شده است.وی بر هویزه واقع در بین بصره و واسط سلطه پیدا کرد و در سال 861 هـ ق نیز برخوزستان حاکم شد.[26] او بارگاه امیرالمومنین علی(ع) را تخریب کرد.[27]

این نام دو تن از مدعیان مهدویت است

همین طور که می بینید الملا عرشی کاشانی ۳۰سال ادعای مهدویت کرد.

حال یاران احمد حسن میگویند هر کس ادعای بر این منوال کند خدا او را میکشد و چرا هنوز احمد حسن زنده است.

حال انکه احمد حسن پانزده سال است ادعا کرده

ولی عرشی کاشانی تا سی سال بعد از ادعایش کشته نشده بود.

▪️اشکالی که طرفداران احمد اسماعیل به طول عمر سایر مدعیان میگیرند این است که انها ادعای وصیت نکردند

در جواب باید گفت در شیعه ادعا فقط بر اساس وصیت هست

مثلا کسی که ادعا کند امام دوازدهم هست بر اساس وصیت گفته و از روی هوا نگفته.

 

هو الاول و هو الاخر هو الظاهر و هو الباطن

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۴
هادی عباسی

بسم رب المهدی

یکی از ادعاهای دجال بصره این است که هرکسی که بدروغ ادعای وصیت مقدسه کند و وصیتی نداشته باشد براساس ایات و روایات خداوند رگ گردنش را خواهد زد

امام صادق ع فرمود: بدرستیکه کسی غیر از صاحبش ادعای این امر را نمی‌کند، مگر آنکه خدا (رشته) عمرش را قطع می‌کند! الکافی ج : 1 ص : 373، الإمامة و التبصرة من الحیرة، ص: 136

و یا ایه شریفه ولو تقول علینا بعض الاقاویل لاخذنا منه بالیمین ثم لقطعنا منه الوتین (الحاقه ایات ۴۴تا ۴۶)

با قطع نظر ازشان نزول این ایه مبارکه و سابقه استدلال مبلغان بهایی برای اثبات امامت علی محمد شیرازی معروف به باب.

چند نکته برای کشف شعبده شیطان و تزویر دجال بیان میکنیم

ادعا شده که هرکسی ادعای وصیت کند ...

سوال از کجای ایه مبارکه و حدیث کلمه وصیت را استفاده کردید

بلکه بر عکس برداشت شما این روایت در مورد ادعای امامت است لایدعی هذا الامر

جالب اینجا است که برای رسیدن به خواسته خود، این جماعت از هیچ‌گونه دست برد و تحریف در روایات اهل البیت ابایی ندارند و هنگام اعتراض میگویند چون احمد الحسن معصوم است پس حق دارد هرگونه که بخواهد با روایات و ایات بازی کند.

نکته بعدی اینکه در طول تاریخ مدعیان دروغین امامت امده اند و هرکدام عمر طولانی کرده اند.

به نمونه های زیر دقت کنید

الملا عرشی الکاشانی مقیم اصفهان در سال 850 دعوی مهدویت بلکه کم‏کم دعوی نبوت کرد تا بالاخره در سال 880 کشته شد. تألیفی باسم بیان الحق بزبان فارسی دارد. در بعضی از مجامع نوشته ‏اند که جسد او را پس از کشته شدن سوزانیدند.

.در قرن نهم سال 840هـ ق رئیس فرقه مشعشعیه (سید محمد مشعشع)که به تأسیس حکومت مشعشعین موفق شده بودبه طریق مکاشفه مدعی مهدویت شد.وی محمد بن فلاح بن هبة الله از سلاله امام کاظم(ع) معرفی شده است.وی بر هویزه واقع در بین بصره و واسط سلطه پیدا کرد و در سال 861 هـ ق نیز برخوزستان حاکم شد.[26] او بارگاه امیرالمومنین علی(ع) را تخریب کرد.[27]

این نام دو تن از مدعیان مهدویت است

همین طور که می بینید الملا عرشی کاشانی ۳۰سال ادعای مهدویت کرد.

حال یاران احمد حسن میگویند هر کس ادعای بر این منوال کند خدا او را میکشد و چرا هنوز احمد حسن زنده است.

حال انکه احمد حسن پانزده سال است ادعا کرده

ولی عرشی کاشانی تا سی سال بعد از ادعایش کشته نشده بود.

انصار دجال در پاسخ میگویند که مدعیان دروغین با احمد فرق دارند چون اولا اسم انها احمد نیست

ثانیا ادعای وصیت نکرده اند

 ثالثا اهل بصره نسیتند.

سوال ما این است که از کجای روایت و ایه قران نام احمد و وصیت و بصری بودن را کشف کردید.

جالب اینجا است که 👇

حتی اگر احمد نامی از بصره هم ادعای وصیت کند، به بهانه هایی بنی اسرائیلی روی اورده، خواهند گفت که اسم پدرش حسن نیست

از منطقه مدینه نیست

از خانه اسماعیل و قبیله همبوش نیست

قیافه و سن وسال و شماره شناسنامه اش به شماره شناسنامه احمد بن اسماعیل گاطعی مطابقت ندارد و هزار و یک بهانه دیگر

امان از جهل اولیاء شیاطین

واضح است که تنها حربه این قوم برای فریب دادن مردم جدل و مغالطه شیطانی است

که خداوند در قران مجید میفرماید

ان الشیاطین لیوحون الی اولیائهم لیجادلوکم

چند تا درخواست از اتباع دجال

یک کپی از شناسنامه احمد الحسن منتشر کنید اگه راست میگید شخص حقیقی بنام احمد الحسن وجود دارد.

اثبات کنید که شخص موهومی که بعنوان امام پذیرفته اید زنده است.

فاعتبروا یا اولی الابصار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۱
هادی عباسی

احمد بصری امامی که علم ندارد. 

مثال احمد بصری در کتاب  در پاسخ به سؤالی درباره شخصیت یمانی، روایتی را از کتاب بشاره الاسلام نقل کرده و با استدلال به آن مدعی می­شود که خودش جانشین امام زمان عج است:

قال رسول الله ص: ثم ذکر شاباً فقال إذا رأیتموه فبایعوه فإنه خلیفة المهدی

(المتشابهات، احمد الحسن ، ج4 ، س 144)  

احمد منبع اصلی این روایت را کتاب بشاره الاسلام معرفی میکند!

متن این روایت در بشاره الاسلام:

عن ثوبان قال: قال رسول الله صلى الله علیه واله یقتل عند کنزکم ثلاثة کلهم ابن خلیفة ثم لا یصیر الى واحد منهم، ثم تطلع الرایات السود من قبل المشرق فیقتلونهم قتلا لم یقتله قوم ثم ذکر شابا فقال اذا رأیتموه فبایعوه فانه خلیفة المهدى

رسول خدا ص فرمود سه تن که هر سه فرزند خلیفه باشند در دوران زمامدارى شما بر سر ریاست دنیوى کشته مى شوند سپس زمام کار به هیچ یک از آنان نمی­رسد. آنگاه بیرق هاى سیاه از جانب مشرق زمین نمایان مى شود (واهل فتنه) را آن چنان مى کشند که تا آن زمان هیچ قومى را بدان سان نکشته باشند. سپس رسول اکرم به وجود یک جوان (به عنوان جانشین حضرت مهدی ع ) اشاره کرد و فرمود وقتی او را دیدید با او بیعت کنید چرا که او جانشین مهدی ع است 

همانطور که در تصویر مشخص است بشاره الاسلام منبع اصلی نقل روایت را کتاب عقدالدرر معرفی کرده است. گرفته پس برای اینکه اصل این روایت  را بدون وجود خطا دید باید به اصل این روایت که در کتاب عقده الدرر آورده شده مراجعه کرد.
 

این روایت در کتاب عُقد الدُرَر فی أخبار المنتظر نوشته یوسف بن یحیی مقدسی شافعی سلمی (متوفی 685 هـ ) ، باب 4 فصل 4 چنین آمده است.

و عن ثوبان رضی الله عنه قال: قال رسول الله صلى الله علیه و سلم:یقتل عند کنزکم ثلاثة کلهم ابن خلیفة ثم لا یصیر الى واحد منهم، ثم تطلع الرایات السود من قبل المشرق فیقتلونهم قتلا لم یقتله قوم» ثم ذکر شیئا، فقال: «اذا رأیتموه فبایعوه: ولو حبواً علی الثلج، فانه     خلیفة الله المهدى!!

رسول خدا ص فرمود سه تن که هر سه فرزند خلیفه باشند، در دوران زمامدارى شما بر سر ریاست دنیوى کشته مى‌شوند سپس زمام کار به هیچ یک از آنان نمی­رسد. آنگاه بیرق هاى سیاه از جانب مشرق زمین نمایان مى‌شود (واهل فتنه) را آن چنان مى‌کشند که تا آن زمان هیچ قومى را بدان سان نکشته باشند. سپس رسول اکرم چیزی گفت و پس از آن فرمود وقتی او را دیدید با او بیعت کنید حتى اگر مجبور باشید چهاردست و پا بر روی برف و یخ راه بروید چرا که او جانشین خدا، مهدی عج است

بنابر این آنچه در عُقد الدُرَر آمده است حاوی واژه «شیئاً» (چیزی) است و نه «شاباً»، و عبارت خلیفه الله المهدی «جانشینِ خداوند، مهدی ع» است و نه خلیفه المهدی «جانشینِ مهدی ع».

صاحب عُقد الدُرَر نیز خود، این حدیث را از کتاب المستدرک علی الصحیحین» تالیف حاکم نیشابوری گرفته است که در مستدرک حاکم هم این روایت با عبارت شیئا و خلیفه الله المهدی آمده است 

 

با مطالعه دقیق این روایت از منبع اصلی آن درمیابیم که این روایت هیچ دلالتی با احمد بصری ندارد و مربوط به خود حضر حجت ع است  اما نکته دیگر این است که در این مسئله بی سوادی و نا آگاهی احمد بصری مشخص می‌شود چرا که این مسئله نشان میدهد تا چه اندازه این شخص نسبت به روایات بی اطلاع است که از اصل این روایت هیچ چیزی نمیداند.

اما بی سوادی احمد بصری و انصارش آنجا اوج میابد که در میابیم کتاب بشاره الاسلام پنج نسخه (پنج چاپ) دارد حیدریه نجف اشرف؛ مکتبه نینوی؛  آل البیت (قدیم)؛ موسسه بعثت؛موسسه بلاغ(جدید) و این خطایی نوشتاری (تایپی) فقط در نسخه موجود نزد انصار احمد بصری (نسخه حیدریه) وجود دارد و بقیه نسخه‌ها این روایت را به صورت صحیح آورده‌اند!!!

برای نمونه نسخه نینوا در زیر آورده شده است.


 

واقعا شخصی که حتی نمیتواند بفهمد که در یک چاپ خطایی نگارش وجود دارد چگونه ادعایی علم امامت دارد؟! و یا باید بگویی که خیر او نسبت به این اشتباه آگاهی داشته و عمدا چنین عملی را انجام داده که در آن صورت طبق روایت پیامبر جایگاه او در آتش است.

در بحث تکمیلی لازم به ذکر است این حدیث را همچنین گروهی از علمای حدیث به شکل محتوایی نقل کرده‌اند از جمله : ابوعبدالله ابن ماجه قزوینی و ابو عمرو دانی و ابونعیم اصفهانی نیز عبارات ثم ذکر شیئاً  فقال: خلیفة الله المهدی، «سپس رسول اکرم چیزی گفت و پس از آن فرمود: سپس جانشین خدا مهدی عج می‌آید». را نقل کرده‌اند این حدیث همچنین در کتاب سُنن ابن ماجة تالیف ابن ماجه قزوینی (ف: 273 هـ.ق) آمده است. تصویر صفحه محل شاهد در نسخه خطی این کتاب مربوط به سال 1136 هـ.ق (1724م) در زیر آمده  است.


چگونه شخصی که حتی نسبت به منابع دست اول نقل روایت جاهل است و آگاهی ندارد ادعا دارد که امام است؟؟!! حتی کافی بود وی فقط به چاپ های دیگر مراجعه کند تا دچار این اشتباه نشود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۹
هادی عباسی