آنتی دجال

نقد آراء و افکار دجال آخرالزمان، احمد الحسن بصری

آنتی دجال

نقد آراء و افکار دجال آخرالزمان، احمد الحسن بصری

و در آخر الزمان دجالی از بصره خروج خواهد کرد که از ما نیست (علی علیه السلام)

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۹۵، ۱۵:۵۴ - sara
    merC
  • ۵ فروردين ۹۵، ۲۳:۱۵ - طاها میرویسی
    هک شد؟؟؟

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

۰

سفیران دروغین

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

سفیران دروغین


می خواهیم در این قسمت گروهی از فرصت طلبان و دنیادوستان به دروغ از سوی امام زمان (عج) ادعای سفارت کرده و بدین وسیله فضای جامعه را بیش از پیش مسموم ساختند و موجب انحراف و گمراهی عده زیادی از مردم شدند را نام ببریم  بعضی از این افراد عبارتند از:

1- ابومحمد شریعی. وی از یاران عسکریین علیهماالسلام بود ولی از مسیر حق منحرف شد و در شمار غلات قرار گرفت. وی مدعی نیابت از سوی آن دو امام بزرگوار شد.(8)

2- محمد بن نصیر نمیری. او از اصحاب امام عسکری علیه السلام بود که منحرف گشت و پس از درگذشت آن حضرت در دوران سفارت محمد بن عثمان، از طرف امام زمان (عج) مدعی سفارت و بابیت شد.(9)

3- احمد بن هلال کرخی. وی نیز از یاران امام عسکری علیه السلام بود که به تصوف گرایید و در دوران غیبت صغری منکر سفارت محمد بن عثمان شد و از پرداخت وجوه شرعی که نزدش بود خودداری کرد.(10)

4- ابوطاهر، محمد بن علی بن بلال. او از اصحاب امام عسکری علیه السلام بود که پس از درگذشت آن حضرت، مدعی وکالت و بابیت از سوی آن گرامی شد و از باز پس دادن اموالی که نزد وی بود، به محمد بن عثمان خودداری کرد و خود مدعی سفارت شد.(11)

8- الغیبه، ص 244.

9- همان.

10- همان، ص 245.

11- الغیبه، ص 245.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
فاطمه فخار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی